|
Post by umeeT on Jan 25, 2016 9:46:54 GMT 2
Robocop 2014
Hatunnosto siitä että ei ole lähdetty tekemään kuvasta-kuvaan uusintaversiota mutta siltä tämä on paskaa.
|
|
|
Post by umeeT on Jun 13, 2016 7:07:54 GMT 2
Continuum season1 Mun mielestä yllättävänkin kivaa kamaa. Z Nation season1&2 Ihan ok. Tässä vaan haisee niin pahasti SyFyn 3$ budjetti, tehosteet tälläkertaa ihan ok mutta muuten kuvauspaikat yms.
|
|
|
Post by umeeT on Jul 11, 2016 7:01:02 GMT 2
John Wick 2014
Ihan kiva leffa, väkivalta on aina iloinen asia... Keanu Reeves on kyllä yhden ilmeen näyttelijä.
Banshee season 2 Jostain syystä tykkään tästä. Onhan tässäkin väkivalta iloinen asia...
|
|
|
Movies?
Dec 28, 2016 13:53:48 GMT 2
Post by umeeT on Dec 28, 2016 13:53:48 GMT 2
Jouluna aikaa:
Jason Bourne (2016) Jack Reacher: Never Go Back (2016) Spectre (2016) Deadpool (2016) Bone Tomahawk (2015) Tobruk (1967)
|
|
|
Movies?
Feb 19, 2017 21:04:59 GMT 2
Post by umeeT on Feb 19, 2017 21:04:59 GMT 2
Haven (tv-series)
Eka kausi oli ihan kiva, miellytti sen verran että piti katsoa kaikki viisi kautta. Mutta olipahan viimeinen sellaista paskaa että mietin notta jätänkö kesken.
|
|
|
Post by umeeT on Dec 27, 2017 8:56:03 GMT 2
Marvel's Punisher Marvel's Daredevil Tuomarista olen aina digannut joten piti nämä tsekata. Hidastempoista, Punisher vielä ihan ok mutta Daredeviliin ei tartte palata.
Hacksaw Bridge Mel Gibsonin jeesus-symboliikkaa rautalangasta. Taistelukohtaukset ihan kivoja.
Alien Covenant Pettymys. SPOILER: Joskus näissä toivoisi vähän onnellisempaa loppua, tuntuu tätänykyä olevan yllättävämpi...
|
|
|
Post by umeeT on Apr 4, 2018 8:49:43 GMT 2
Lucifer season 1, season 2 Tää on ihan-kiva-viihdettä.
Preacher season 1 Tää oli vielä jees, mutta kakkoskautta kattoin ekan jakson ja jätin kesken.
Westworld season 1 Tästä vasta eka jakso katsottuna, ei ole oikein vielä lähtenyt.
|
|
|
Movies?
Apr 11, 2019 20:33:41 GMT 2
Post by umeeT on Apr 11, 2019 20:33:41 GMT 2
Defiance (2013-2015) Tykkäsin. Vähän jotain erilaista kun ei aina puukotettukaan toista selkään.
Dark Matter (2015-2017) Tykkäsin oikein paljon. Sääli että sarja lopetettiin, kuten myös Defiance. Defiancessa sentään vähän kerettiin vetämään lankoja yhteen mutta tämä loppui kuin seinään.
|
|
|
Post by umeeT on May 9, 2019 7:33:35 GMT 2
Colony (2016)
Tämä koukutti oikein paljon, sääli että tämäkin loppui/lopetettiin "kesken".
|
|
|
Movies?
Sept 30, 2019 7:30:32 GMT 2
Post by umeeT on Sept 30, 2019 7:30:32 GMT 2
The Man Of Steel (2013) Ei ihan paska.
Batman v Superman: Dawn of Justice (2016) Tämä taas oli hirvittävää paskaa. Jos olis ollut mahdollista olisin pikakelannut taistelukohtaukset.
Justice League (2017) Tämäkäään ei ollut ihan paska.
Godzilla (2014) Melko paska.
Godzilla II: King of the Monsters (2019) Tämä taas oli hirvittävää paskaa. Jos olis ollut mahdollista olisin pikakelannut taistelukohtaukset.
Kaikissa helevetin tylsät tappelu/toimintakohtaukset.
|
|
|
Movies?
Dec 31, 2019 14:20:49 GMT 2
Post by umeeT on Dec 31, 2019 14:20:49 GMT 2
Van Helsing season 4 Tää alkaa olla joo niin paskaa että taitaa jäädä seuraamatta. Eka kausi oli ihan hyvä.
Magnum PI 2018 Sellaista harmitonta viihdettä. Tätäkään tuskin tarttee sen enempää seurata.
Expanse season 4 Tykkäsin. Eka kausi oli oikein hyvä, toinen jees, kolmas melko paska mutta tämä taas ok.
The Mandalorian Tämä on hyvä.
|
|
|
Post by umeeT on May 5, 2020 14:03:33 GMT 2
Doom : Annihilation (2019) Pieni budjetti näky mutta viihdyttävämpi kuin eka Doom-elokuva.
|
|