|
Post by umeeT on Aug 5, 2010 7:22:59 GMT 2
Tales of the Gold Monkey 1982
Tää oli kovaa kamaa aikoinaan, nyt vähän väsynyttä.
The Young Indiana Jones Chronicles 1992
Tähän samat sanat, koko sarja tuntuu lähtevän käyntiin vastakun pääsevät Euroopan juoksuhautoihin.
Alien 3 (Assembly Cut)
Tää oli melko eri leffa tälläisenä mutta ei se silti tästä hyvää tee...
|
|
|
Post by umeeT on Aug 18, 2010 6:46:20 GMT 2
The Young Indiana Jones Chronicles 1992 Tähän samat sanat, koko sarja tuntuu lähtevän käyntiin vastakun pääsevät Euroopan juoksuhautoihin. Vähän tuli kyllästymisen oireita mut just ja just jakso vielä katella loppuun asti.
|
|
|
Post by umeeT on Aug 24, 2010 6:46:18 GMT 2
2012 2009 Parempi kuin odotin, meinasin notta jaksanko katsoa ollenkaan.
Sherlock Holmes 2009 Tää oli parempi kuin arvostelut lupas.
Surrogates 2009 Tääkin oli ihan ok.
Armored 2009 Tää oli näistä heikoin vaikka kiinnosti eniten. Paljon tuttuja näyttelijöitä.
ja vielä:
Whiteout 2009 Tää oli jo ihan hyvä.
|
|
|
Movies?
Sept 3, 2010 11:20:16 GMT 2
Post by umeeT on Sept 3, 2010 11:20:16 GMT 2
Daybreakers 2009 Ihan hyvä väännös vamppyyri-tarinoista.
|
|
|
Movies?
Sept 14, 2010 7:09:55 GMT 2
Post by umeeT on Sept 14, 2010 7:09:55 GMT 2
The Road 2009 Meinas jäädä kesken mutta hyvä elokuva saattaa koukuttaa vaikka ei muuten olisikaan ihan mieleen.
The Book Of Eli 2010 Tää oli kans ihan hyvä. Tosin apokalyptiset visiot aina on kiinnostaneet.
|
|
|
Post by umeeT on Oct 18, 2010 6:47:50 GMT 2
Danny Trejo -ilta:
Machete 2010 Väkivalta on iloinen asia. Eli ihan kiva.
Predators 2010 Tämä uudestaan, tällä kertaa DVDtasoisena ja teksteillä. Leffa parani mutta silti jotain uupuu.
|
|
|
Post by umeeT on Nov 7, 2010 19:18:51 GMT 2
The Longest Yard (2005)
Ihan kiva leffa mutta lähes kuvasta kuvaan sama kuin alkuperäinen.
|
|
|
Post by umeeT on Nov 29, 2010 7:36:30 GMT 2
The Expendables 2010
Idea ihan hyvä mutta leffa silkkaa kuraa. Se siitä. Perkele.
|
|
|
Post by umeeT on Dec 1, 2010 12:15:07 GMT 2
RESIDENT EVIL - Afterlife 2010
Ihan kiva mutta hieman liikaa Matrix-tyylisiä tietokone-efektejä.
|
|
|
Post by umeeT on Dec 8, 2010 14:38:50 GMT 2
The Rig 2010 Suht ok. Melko hidastempoinen mutta kuitenkin jaksoin katsoa loppuun asti.
The Mist 2007 Ei ollu häävi. Tekstitysten takia jaksoin katsoa loppuun asti.
Deadland 2009 Tää taas oli silkkaa paskaa. Jaksoin katsoa melkein loppuun asti, sitten piti alkaa kelailemaan.
|
|
|
Movies?
Feb 14, 2011 12:14:46 GMT 2
Post by umeeT on Feb 14, 2011 12:14:46 GMT 2
Bourne Trilogy The Bourne Identity 2002 The Bourne Supremacy 2004 The Bourne Ultimatum 2007
Tykkään näistä, ihan kivaa viihdettä. Ja Matt Damon kanssa toimii puupökkelönä. Kaikki olin nähnyt aikaisemminkin tosin tuota viimeistä sain katsoa 10min ennenkuin varmistui notta olen nähnyt aikaisemminkin. Niin hyvin oli raina jäänyt päähän...
|
|
|
Post by umeeT on Feb 15, 2011 7:41:37 GMT 2
Against the Dark 2009
Paskaa, kuraa, perälietettä. Seppo Lokin uudempia leffoja, Romaniassa kuvattu, ihme... Tämä löytyi maailmalta kun Episodissa eivät haukkuneet ihan paskaksi mutta harmittaa kun tuhlasin elämästäni tähänkin aikaa. Tunnin katsoin kelaamatta ja sitten pistin läppäriltä 2x nopeuden päälle.
|
|
|
Post by umeeT on Feb 16, 2011 7:42:50 GMT 2
Watchmen 2009
Tää oli todella hyvä alusta mutta loppua kohti lässähti. Ehkä lähes 3h pituus vaikutti.
|
|
|
Post by umeeT on Feb 28, 2011 8:00:58 GMT 2
En muista olenko maininnut mutta uutta V: on tullut seurattua. Ei ole häävi. Hidastempoista paskaa joka ei tunnu etenevän mihinkään.
Taas tuen vuoksi ostin aikaisemmin katsomani Stargate:Atlantis kaikki tuotantokaudet. Tykkään. Jota eniten kaikista Stargate-sarjoista.
|
|
|
Post by umeeT on Mar 9, 2011 8:30:00 GMT 2
Taas tuen vuoksi ostin aikaisemmin katsomani Stargate:Atlantis kaikki tuotantokaudet. Tykkään. Jota eniten kaikista Stargate-sarjoista. Ja tässäkin aika multaa puistot. Oli täs enemmän täytejaksoja kuin muistinkaan...
|
|