|
Post by umeeT on Apr 28, 2011 9:55:10 GMT 2
30 Days of Night : Dark Days 2010
Ei paskahäävi, viittin kuitenkin katsoa loppuun asti.
|
|
|
Post by umeeT on May 23, 2011 7:05:07 GMT 2
Rare Exports (2010)
Ihan kiva, näyttelijäsuoritukset olis saanu olla luonnollisempia.
Battle Los Angeles 2011
Ihan kiva päätön toimintaleffa.
|
|
|
Movies?
Jun 18, 2011 18:29:43 GMT 2
Post by umeeT on Jun 18, 2011 18:29:43 GMT 2
Day of the Triffids 2010 Ihan kiva, vain kaks osaa joten huomattavasti nopeatempoisempi kuin 80-luvun versio.
|
|
|
Post by umeeT on Aug 8, 2011 7:54:11 GMT 2
Pandorum 2009
Korjataan, ei paskahäävi, jaksoin kuitenkin katsella loppuun asti.
|
|
|
Movies?
Sept 29, 2011 8:34:20 GMT 2
Post by umeeT on Sept 29, 2011 8:34:20 GMT 2
Robin Hood 2010 Ihan kiva.
G.I Joe 2010 Ei ihan niin paska kuin Transformers mutta ei paljon puuttunut.
|
|
|
Movies?
Dec 24, 2011 20:09:46 GMT 2
Post by umeeT on Dec 24, 2011 20:09:46 GMT 2
The Thing 2011 Ihan kiva, hauska oli huomata miten "paikkailtiin" jatkuvuutta "seuraavaan" eli Carpenterin the Thingiin.
5 Days of War 2011
Renny Harlinin dokumentti...
|
|
|
Post by umeeT on Mar 1, 2012 10:07:32 GMT 2
The Book Of Eli 2010 Taas välillä, oli huonompi kuin muistin.
Goon 2011 Ihan hyvä lätkäleffa, pakollisen rakkaustarinan olis voinu tehdä paremmin.
Tomorrow, When the War Began 2010 Aussien Red Dawn. Yllättävän ok.
|
|
|
Post by umeeT on Mar 6, 2012 9:36:31 GMT 2
Kingdom of Heaven (Extended director's cut) 2005 Heh, katselin wikipediasta ensin leffan juonta, ihmettelin siinä olenko aikoinaan nähnyt saman leffan.... Mutta hauskasti tässä oli pari juonenkuviota lisää normiversioon verrattuna.
King Arthur 2004 Tämäkin joku directors cut. Oli ainakin paljon huonompi kuin muistin...
|
|
|
Post by umeeT on Apr 3, 2012 7:02:22 GMT 2
Jonah Hex (2010) Tästä aikoinaan odotin paljon kun tykkäsin sarjiksesta. Mutta leffahan on melko paska. Megan Fox on kyllä ihan kissa.
Death Race (2008) Alkoi paskasti mutta ihan ok:ksi muuttui. Natalie Martinezilla on kiva tukka.
the Tournament (2009) Tää oli ihan kiva. Kelly Hu on ihan babe.
|
|
|
Post by umeeT on Apr 11, 2012 9:31:29 GMT 2
Nippu Zombie-leffoja:
Zombie Apocalypse 2011 - Erittäin heikosti tehdyt tehosteet mutta muuten leffa jonkinmoinen.
Devils Playground 2010 - Ihan kiva mutta ei mitään ihmeellistä.
Shock Waves 1977 - Idea ihan hauska mutta eipä ihmeellinen raina. Olinpa tänkin katsonut aikaisemmin mutten muistanut.
|
|
|
Post by umeeT on Apr 30, 2012 7:42:49 GMT 2
Cowboys & Aliens 2011 Toiseen kertaan, ihan kiva.
Sherlock Holmes: A Game of Shadows 2011 Paljon heikompi kuin eka.
The Planet of the Future 2010 Jaksoin just ja just kattella läpi.
|
|
|
Post by umeeT on May 2, 2012 7:26:12 GMT 2
Hell Comes to Frogtown 1988
Tää on pitäny kattoa jo ajat sitten mutta vasta nyt tuli löydettyä. Silkkaa paskaahan tämä oli, olis ehkä toiminut paremmin jos pääosan esittäjä olis ollut hieman karismaattisempi (ja parempi näyttelijä...) kuin Rowdy Roddy Piper. Mutta jaksoin katsoa loppuun asti kun onneksi sen verta lyhyt, kuten myös:
Priest 2011
Ihan kivaa päätöntä viihdykettä.
|
|
|
Post by umeeT on May 8, 2012 6:42:07 GMT 2
Ei varsinainen elokuva mutta mainostetaan silti:
Falling Skies 2011 season 1
Tää oli yllättävän hyvää kama, jotenkin vaan suurin osa jenkkisiirapista oli upotettu sarjaan "oikeaan elämään" sopivasti.
Sherlock 2011 season 2
Tää on hyvää kamaa, paitsi viimeinen jakso jotenkin lätsähti.
|
|
|
Post by umeeT on May 29, 2012 9:17:46 GMT 2
Ei ole leffa mutta katsoin kuitenkin:
Outcasts (2010) Season 1
Britti-scifisarja. Hieman hidas mutta kuitenkin ihan hyvä. Sääli että tämäkin lopetettiin ekan kauden jälkeen.
|
|
|
Post by umeeT on Jun 4, 2012 8:51:25 GMT 2
Ei taaskaan mikään sarja mutta:
Space Rangers season 1 (1993)
Tästä oli muka hyvät muistot joten pitihän tämäkin etsiä ja katsoa. Oli kyllä melkoinen pettymys, silkkaa paskoahan tämä muuten paitti Marjorie Monaghanilla on hyvä runko.
|
|