|
Post by umeeT on Mar 8, 2013 12:43:19 GMT 2
Saikulla muutakaan tekemistä:
Total Recall 2012 Ei häävi, liikaa erikoisefektejä.
Resident Evil: Retribution 2012 Ei tämäkään ollut häävi.
Battleship 2012 Tää oli parempi kuin odotin, silti aika paska.
The Dark Knight Rises 2012 Ihan kiva...
|
|
|
Movies?
Mar 11, 2013 10:22:05 GMT 2
Post by umeeT on Mar 11, 2013 10:22:05 GMT 2
X-Men - The First Class 2011 Tää oli paras näistä, ei ollut pilattu liioilla erikoistehosteilla.
The Grey 2011 Ihan ok
Killer Elite 2011 Luulin tätä viihdepläjäytykseksi mutta yhteiskuntakritiikkiähän tässä oli.
|
|
|
Post by umeeT on Mar 22, 2013 9:40:22 GMT 2
Tuli mieleen notta vois kattua Seppo Lokin the Patriot leffan joten etsin maailmalta sen, samalla löytyi 33 muutakin SS elokuvaa:
* merkityt nähty aikaisemmin, alkupään tuotantoa en katsonut kun ne löytyvät hyllystä muuten.
The Glimmer Man 1996 * Ihan ok. Fire Down Below 1997 * Myös ok. The Patriot 1998 * Myös ok. Exit Wounds 2001 * Tää oli jo ihan hyvä Ticker 2001 * Tää taas oli silkkaa paskaa,, luulis että Albert Pyun olis 20 vuodessa oppinut ohjaamaan... Half Past Dead 2002 * Ihan ok. Belly Of the Beast 2003 Out for a Kill 2003 Molemmat silkkaa paskaa. The Foreigner 2003 * Heikko.
|
|
|
Post by umeeT on Apr 2, 2013 7:45:54 GMT 2
Seppo Lokit jatkuu:
Out of Reach 2004 * Heikko mutta ei ihan paskaa.
Into the Sun 2005 * Heikko...
Submerged 2005 Heikko... Vinnie Jones ja Nick Brimble pelastaa jonkinverran.
Today You Die 2005 Paskaa.
Black Dawn 2005 * Heikko...
Shadow Man 2006* Heikko...
Attack Force 2006 Flight of Fury 2007 Paskaa! FoFn lopussa nukahdin...
|
|
|
Movies?
Apr 10, 2013 12:40:28 GMT 2
Post by umeeT on Apr 10, 2013 12:40:28 GMT 2
SS jatkuu:
Urban Justice 2007 - Tää oli yllättävän kiva, keskitytty olennaiseen, SS tappaa kaikki ja neekerit solvaa toisiaan.
Pistol Whipped 2008 - Tääkin oli yllättävän ok. Ehkä liian pitkä.
Kill Switch 2008 - Tää oli outo, yleensä huonon leffan merkki. Eli heikko.
|
|
|
Post by umeeT on Apr 15, 2013 9:32:09 GMT 2
Minä joka olen pystytyt katsomaan Steven Seagal elokuvia kelaamatta:
Clash of the Titans 2010 ... katsoin alusta 15 min ja sitten päätin että mulla on parempaakin tekemistä
Rise of the Planet of the Apes 2011 Ja tämä meni 8-16x pikakelauksella...
|
|
|
Post by umeeT on Apr 19, 2013 9:43:12 GMT 2
Skyfall 2012 Leffana ihan ok. Kuvanlaatu oli mahtava, vaikka oli pakattu version niin silti esim kasvojen juonteet ja partakarvat näkyivät erikseen. Eli ei ihme että xxx-teollisuus ei tykkää blueray-standardista...
|
|
|
Post by umeeT on Apr 23, 2013 8:36:41 GMT 2
Ja viimeinen SS:
Driven to Kill 2009 Taas ihan ok kun oli keskitytty olennaiseen eli SS kostaa ja tappaa kaikki.
|
|
|
Post by umeeT on May 27, 2013 7:05:30 GMT 2
A Good Day to DIE HARD (2013) Ihan kiva, liikaa pikakelattavia toimintakohtauksia.
Jack Reacher (2012) Tää oli ihan hyvä.
War Games: At the End of the Day (2011) Paskaa.
|
|
|
Movies?
Jun 20, 2013 15:15:52 GMT 2
Post by umeeT on Jun 20, 2013 15:15:52 GMT 2
Oblivion 2013 Ihan kivan ja ei häävin välimaastoon, Jack Reacher oli paree.
The Last Stand 2013 Tää ei ollut häävi.
|
|
|
Post by umeeT on Jul 1, 2013 16:14:46 GMT 2
Olympus has fallen 2013 Ihan kivaa viihdettä. Paska rippi, erittäin tumma kuva ja kun suurin osa leffasta tapahtuu pimeässä... Piti sammuttaa kämpästä valot että näki jotain.
Impact 2008 Kekkiseltä sai halavalla niin piti kattua. Kerran katsoin kelauksella ja sitten Jussin hyllyyn...
Starship Troopers 3: Marauder 2008 Sama kuin yllä...
|
|
|
Post by umeeT on Jul 9, 2013 10:47:47 GMT 2
World War Z (2013) Tää olis voinut olla parempikin.
|
|
|
Movies?
Jul 22, 2013 13:55:03 GMT 2
Post by umeeT on Jul 22, 2013 13:55:03 GMT 2
White House Down 2013
Paskaa.
Olympus has Fallen kyllä veti pidemmän korren näistä kahdesta, samanaiheisesta leffasta. Eniten tökki pääosan esittäjä ja hänen ärsyttävä sidekick-kakaransa josta olisi pitänyt tehdä makkaraa heti ensimmäisenä...
|
|
|
Movies?
Oct 14, 2013 19:58:08 GMT 2
Post by umeeT on Oct 14, 2013 19:58:08 GMT 2
Strike Back season 4
Kattoin ekan osan ja vähän kyllästyin jatkuvaan toimintaan, jätin sitten kuukaudeksi rauhaan. Ny oon kattonu kaikki mitä on tullut ja kyllä se siitä taas lähti.
Ultimate Force
Kammottava nimi mutta ihan ok sarja. Vähän kuin Strike Back, kymmenen vuotta aikaisemmin ja pienemmällä budjetilla.
|
|
|
Movies?
Oct 30, 2013 10:46:19 GMT 2
Post by umeeT on Oct 30, 2013 10:46:19 GMT 2
Telkkarista tullut THOR 2011
HIRVITTÄVÄÄ PASKAA! Nousi top5 huonoimpia leffoja mitä oon viittiny kattoa.
|
|