|
Post by Porcus Maximus on Feb 5, 2008 23:03:45 GMT 2
Calamari Union tuli viimeksi katsottua pitkästä aikaa Oletko nähnyt Frankiä Frank? ;D Ehdottomasti Nauriskäen parasta tuotantoa! Veljeksistä arvostan enemmän Mikan tuotantoa esim Last Border on öh eräänlainen klassikko.
|
|
|
Post by umeeT on Apr 7, 2008 7:33:31 GMT 2
Charlton Hestonin muistoksi:
Waynes World Waynes World 2
|
|
|
Post by timozenko on Apr 8, 2008 6:38:07 GMT 2
Easy Rider tuli katottua viikonloppuna... ;D
|
|
|
Post by Porcus Maximus on Apr 8, 2008 16:31:59 GMT 2
Charlton Hestonin muistoksi: Waynes World Waynes World 2Legendaarisen karismaattinen esitys tuo Hestonin piipahdus!
|
|
|
Post by Porcus Maximus on Apr 8, 2008 16:38:56 GMT 2
Easy Rider tuli katottua viikonloppuna... ;D Haa mää tiedän tämän siinä on se lekentaarinen rokkipiisi se se Get On!
|
|
|
Post by timozenko on Apr 10, 2008 6:31:36 GMT 2
Haa mää tiedän tämän siinä on se lekentaarinen rokkipiisi se se Get On! Legendaarinen rokkibiisi on muttei ihan get on ;D Born The be wildin lisäksi leffassa soi muutakin hippi-ajan musaa
|
|
|
Post by umeeT on Apr 10, 2008 7:59:44 GMT 2
Charlton Hestonin muistoksi: Waynes World Waynes World 2Legendaarisen karismaattinen esitys tuo Hestonin piipahdus! Chuckin cameo on kyllä jotain parhautta, edellinen näyttelijä alinäyttelee ja Chuck ylinäyttelee mutta on se silti hieno. Joku voi moittia miehen NRA-touhuja mutta kyllä oli hyvä näyttelijä.
|
|
|
Post by umeeT on Apr 14, 2008 7:45:01 GMT 2
John Rambo
Olipas sitten raaka leffa. Meinas jopa naurattaa jossain vaiheessa kun ilkeistä solttuja lentelee palasiksi.
|
|
|
Movies?
Apr 20, 2008 12:43:14 GMT 2
Post by Porcus Maximus on Apr 20, 2008 12:43:14 GMT 2
Legendaarisen karismaattinen esitys tuo Hestonin piipahdus! Chuckin cameo on kyllä jotain parhautta, edellinen näyttelijä alinäyttelee ja Chuck ylinäyttelee mutta on se silti hieno. Joku voi moittia miehen NRA-touhuja mutta kyllä oli hyvä näyttelijä. Karismaattinen kaveri, joka hoiti hommansa uskottavasti. Samaan sopii monen rokkarinkin pyrkiä. Usein Suomessa soittajat on vain lavalla "mää vaan täällä soittelen". NRA vaikuttaa suomalaisittain erikoiselta, mutta on miehekästä toimia sellasien asian puolesta johon uskoo vaikka se ei olekaan suosittua tai vallalla olevan käsityksen mukaan tavoiteltavaa.
|
|
|
Movies?
Apr 20, 2008 12:46:04 GMT 2
Post by Porcus Maximus on Apr 20, 2008 12:46:04 GMT 2
John RamboOlipas sitten raaka leffa. Meinas jopa naurattaa jossain vaiheessa kun ilkeistä solttuja lentelee palasiksi. Innostunutta naureskelua kuului viereisestä huoneesta ;D Ja Susimiehellekin ko. performansea esiteltiin Realistinen näkemys siitä miten käy kun ihmistä ammutaan raskaalla it-kk:lla; siihen tulee (hyvin) iso reikä, josta henki lähtee nopsaan.
|
|
|
Post by hartsa on May 1, 2008 1:37:56 GMT 2
Viimeisen vuoden aikana ei ole kovin montaa elokuvaa tullut katsottua, vaan pikemminkin sarjoja. Tässä joitain ihan viimeisimpiä... The ShieldEdelleenkin yksi parhaista sarjoista joita olen viimevuosina nähnyt. Tuli pidemmän tauon jälkeen hommattua neljäs DVD-boksi ja katsottua samalla kaikki ensimmäisestä kaudesta alkaen uudelleen. Grey's Anatomy (kaudet 1-3)Riittävän monipuolinen lääkärisarjaksi. Rakkaustarinoiden kolmiodraaman osalta jotain etäisiä yhtäläisyyksiä Kauniisiin Ja Rohkeisiin. Pieni miinus siitä, että päänäyttelijätyttösen äiti olisi saanut kuolla heti sarjan alussa. Onneksi se kuolee kuitenkin jossain vaiheessa - parempi myöhään kuin ei milloinkaan . Mukana myös poikkeuksellisia jaksoja, kuten suuronnettomuus, kuoleman jälkeistä elämää yms. Ehkä kokonaisuutena enemmän tyttöjen juttu... mutta... noh, sopii siis mulle . House M.D. (kaudet 1-3)Ihan päinvastainen tapaus kuin Grey's Anatomy. Siinä missä GA on enemmänkin hilpeä ja ihmissuhteisiin painottuva, niin tässä keskitytään vakavalla pohjalla sairauksien tutkimiseen erilaisten oireiden pohjalta. Harmi, ettei katsojalla ole mitään käsitystä onko oireet ihan tuulesta temmattuja, vai jopa todellisiin sairauksiin pohjautuvia, joten katsoja ei voi itse lainkaan etukäteen päätellä, että mikä voisi olla lopputulos toisin kuten poliisidekkareissa voi yrittää aina arpoa, että kuka on syyllinen. Jo pelkästään päänäyttelijä tekee tästä sarjasta erinomaisen. SopranosAnttilassa oli tarjous, joten kaikki 6 kautta tuli hankittua ja katsottua pikapikaa muutamissa viikoissa. Paljon muuta sitten vapaa-aikana tehnykkään. Sarja oli netissä kehuttu maasta taivaaseen, mutta... no olihan tuo ihan katsomisen arvoinen muutamia heikkoja hetkiä lukuunottamassa. Välillä melkeinpä rupesi huvittamaan kun jatkuvasti haudattiin joku ja sitten tuli jakso missä päähenkilöillä oli kiire jo kaksiin hautajaisiin samassa jaksossa. Sarjan loppu oli ihan hyvä... **SPOILERI VAROITUS**... koska pelkäsin etukäteen, että kaikki hyvät tapetaan tai laitetaan linnaan lopussa ja niin sitten ei onneksi käynytkään (ilmeisesti? lopussa oli pieni kikka joka jätti hieman asioille vielä pieniä aukkoja). Turhan monessa mafia- tai yleensäkin rikoselokuvassa on tapana käydä Carlito's Wayt tai Scarfacet. Numb3rsVasta pari levyä katsoneena pidän ihan viihdyttävänä eikä suurempia ärsyttäviä asioita ole vielä tullut vastaan. Ehkä välillä tuntuu kuin FBI:llä olisi melko vähän porukkaa töissä kun samat henkilöt tekee kaiken. Robin of SherwoodKasarisarja ei toimi enää yhtä vakuuttavasti kuin pienempänä TVstä katsoessani. Jaksaa silti katsoa eikä ole toistaiseksi tullut ärsyttäviä piirteitä vastaan. Ainakin ensimmäisessä kaudessa on riittävästi ollut vaihtelua. Toinen ja kolmas kausi on vielä katsomatta. Saattaa olla, että samojen naamojen näyttö (Robin Hood + Jengi versus Guy of Gisburne + Nottinghamin Seriffi) alkaa jossain vaiheessa tympäisemään. DVD kuvanlaatu on kauhea, mutta mitä muutakaan näin vanhalta sarjalta voi odottaa? NCISKuin halpa CSI, jossa näyttelijöiltä puuttuu täysin karisma. Lisäksi naurettavaa kikkailua eri tiedustelupalveluiden välillä tyyliin: toinen tiedustelupalvelu varastaa ruumiin, että toinen saa tutkia sen ennen toista. Ostin pari laatikkoa citarin tarjouskorista ja vasta muutamia jaksoja katsonut. Saattaa jäädä hyllylle pidemmäksikin aikaa, kun 80-luvun Robin Hood -sarjakin on mielenkiintoisempi ja Numb3rs on näistä kolmesta viihdyttävin. Kummisetä I, II ja IIINo nämä on nähty kymmeniä kertoja ja tuli katsottua taas. Kaksi ensimmäistä on edelleen niitä harvoja elokuvia joita ajanhammas ei ole päässyt kovin pahasti puremaan. Näyttelijät ja etenkin musiikit on kerrassaan huippuluokkaa. Joskus ennen vanhaan omistin VHS-kaseteilla alkuperäisenä Kummisetä I & II elokuvista tehdyn kronolokisessa aikajärjestyksessä etenevän pidennetyn version. Kuulin, että versiossa piti olla jotain 5min lisämateriaalia elokuviin verrattuna, mutta omien laskujeni mukaan siinä oli pikemminkin joku 20min ja mm.useita murhia ja muita asioita selittäviä tapahtumia. Saattaa olla, että tämä VHS-versio oli tarkoitettu jonkinlaiseksi TV-minisarjaksi.
|
|
|
Post by umeeT on May 7, 2008 18:19:14 GMT 2
While on sickleave:
Battlestar Galactica - Razor Season 4 prequel. Ok.
Battlestar Galactica - Season 4, episodes 1-5 Some good shit, some artistic shit.
Payback - Directors cut I prefer the John Myhre-version, maybe because I saw it first. So, to me its original. But this ain't bad at all, anyway.
|
|
|
Post by Porcus Maximus on May 8, 2008 16:32:32 GMT 2
Viimeisen vuoden aikana ei ole kovin montaa elokuvaa tullut katsottua, vaan pikemminkin sarjoja. Tässä joitain ihan viimeisimpiä... The ShieldEdelleenkin yksi parhaista sarjoista joita olen viimevuosina nähnyt. Tuli pidemmän tauon jälkeen hommattua neljäs DVD-boksi ja katsottua samalla kaikki ensimmäisestä kaudesta alkaen uudelleen. SopranosAnttilassa oli tarjous, joten kaikki 6 kautta tuli hankittua ja katsottua pikapikaa muutamissa viikoissa. Paljon muuta sitten vapaa-aikana tehnykkään. Sarja oli netissä kehuttu maasta taivaaseen, mutta... no olihan tuo ihan katsomisen arvoinen muutamia heikkoja hetkiä lukuunottamassa. Välillä melkeinpä rupesi huvittamaan kun jatkuvasti haudattiin joku ja sitten tuli jakso missä päähenkilöillä oli kiire jo kaksiin hautajaisiin samassa jaksossa. Sarjan loppu oli ihan hyvä... **SPOILERI VAROITUS**... koska pelkäsin etukäteen, että kaikki hyvät tapetaan tai laitetaan linnaan lopussa ja niin sitten ei onneksi käynytkään (ilmeisesti? lopussa oli pieni kikka joka jätti hieman asioille vielä pieniä aukkoja). Turhan monessa mafia- tai yleensäkin rikoselokuvassa on tapana käydä Carlito's Wayt tai Scarfacet. Numb3rsVasta pari levyä katsoneena pidän ihan viihdyttävänä eikä suurempia ärsyttäviä asioita ole vielä tullut vastaan. Ehkä välillä tuntuu kuin FBI:llä olisi melko vähän porukkaa töissä kun samat henkilöt tekee kaiken. Robin of SherwoodDVD kuvanlaatu on kauhea, mutta mitä muutakaan näin vanhalta sarjalta voi odottaa? NCISKuin halpa CSI, jossa näyttelijöiltä puuttuu täysin karisma. Lisäksi naurettavaa kikkailua eri tiedustelupalveluiden välillä tyyliin: toinen tiedustelupalvelu varastaa ruumiin, että toinen saa tutkia sen ennen toista. Ostin pari laatikkoa citarin tarjouskorista ja vasta muutamia jaksoja katsonut. Saattaa jäädä hyllylle pidemmäksikin aikaa, kun 80-luvun Robin Hood -sarjakin on mielenkiintoisempi ja Numb3rs on näistä kolmesta viihdyttävin. Kummisetä I, II ja IIINo nämä on nähty kymmeniä kertoja ja tuli katsottua taas. Kaksi ensimmäistä on edelleen niitä harvoja elokuvia joita ajanhammas ei ole päässyt kovin pahasti puremaan. Näyttelijät ja etenkin musiikit on kerrassaan huippuluokkaa. Joskus ennen vanhaan omistin VHS-kaseteilla alkuperäisenä Kummisetä I & II elokuvista tehdyn kronolokisessa aikajärjestyksessä etenevän pidennetyn version. Kuulin, että versiossa piti olla jotain 5min lisämateriaalia elokuviin verrattuna, mutta omien laskujeni mukaan siinä oli pikemminkin joku 20min ja mm.useita murhia ja muita asioita selittäviä tapahtumia. Saattaa olla, että tämä VHS-versio oli tarkoitettu jonkinlaiseksi TV-minisarjaksi. Itsekin on tullut lähinnä katsottua tv:n huttua ja on saattanut monia asiallisia elokuvia mennä ohi. Viimeksi kuitenkin hankin Eastern Promises-leffan, jolta odotan paljon, koska History of Violence oli hyvä. Shieldissä on mahtavaa päähenkilöpolisin muodonmuutos verrattuna aikaisemmin esittämäänsä hahmoon, mutta muuten minulle juonenkuviot alkoivat toistaa liikaa itseään. Sopranos on vaikuttanut toisella yrittämällä asialliselta (heh mikä sana tässä yhteydessä) vaikka ekalla yrittämällä ihmettelin vain notta mitä ihmissuhdedraamaa tämä on. Onneksi YLE alkaa ko. sarjaa pian uudestaan näyttämään. OZ on kanssa hieno yhdistelmä väkivaltaa ja juonittelua! Numbers yllätti monipuolisuudellaan ja uudella näkökulmalla. Sama "pari henkeä tekee kaiken" kuvio tuntuu CSI:ssä etenkin CSI-Miamissa; tutkijasetä tekee rikospaikka tutkinnan, tutkii rikosta, rynnäköi ja pidättää. Tosi "ammattilaisia" vain näytellä eivät osaa (ei käsikirjoitus ja idea kyllä siihen juuri tilaa annakkaan). Robinin kuvanlaatu on varmasti huono! Mutta oletkos katsonut Ihmemiestä! Siinä saa Full HD:lle vastinetta kun sitä raepilveä katsoo.... NCIS on joskus kiinnostava mutta usein nolostuttavaa kinastelua. Vähän kuin 8-luokkalaisten toimintaa seuraisi. Itse olen Kummisetä-elokuvista pitänyt ekasta ja yllättäen kolmosesta. Jostain syystä kakkososa oli tylsä. Miksihän usein osa 2 on trilogioissa huonoin?
|
|
|
Post by Porcus Maximus on May 8, 2008 16:35:01 GMT 2
[quote author=basisti board=babble thread=41 post=1279 time=1210177154
Payback - Directors cut I prefer the John Myhre-version, maybe because I saw it first. So, to me its original. But this ain't bad at all, anyway.[/quote]
Tämähän pitää nähäd koska pidin kovasti "alkuperäisestä". Kehuivat notta director`s cut on huomattavasti vielä synkempi elokuva.
|
|
|
Movies?
May 12, 2008 21:18:29 GMT 2
Post by hartsa on May 12, 2008 21:18:29 GMT 2
Sopranos on vaikuttanut toisella yrittämällä asialliselta (heh mikä sana tässä yhteydessä) vaikka ekalla yrittämällä ihmettelin vain notta mitä ihmissuhdedraamaa tämä on. Onneksi YLE alkaa ko. sarjaa pian uudestaan näyttämään. OZ on kanssa hieno yhdistelmä väkivaltaa ja juonittelua! Ostin ykköskauden joskus jostain halvalla ja sarja tuntui jotenkin lapselliselta ja tuskalta katsoa, että se jäi kesken muutaman jakson jälkeen. Tämä on niitä harvoja TV-sarjoja joita ei ole pystynyt katsomaan The Office-sarjan lisäksi. Robin of SherwoodDVD kuvanlaatu on kauhea, mutta mitä muutakaan näin vanhalta sarjalta voi odottaa? Robinin kuvanlaatu on varmasti huono! Mutta oletkos katsonut Ihmemiestä! Siinä saa Full HD:lle vastinetta kun sitä raepilveä katsoo.... McGyveriä oon katsonut ainoastaan telkkarista enkä muista kuvanlaadusta, mutta uskon että sitä ei ihan kalliimmilla tuotantovälineillä ole aikoinaan tehty... mistä tulikin mieleeni, että jotkut Blu-Ray -elokuvat saisivat olla hieman paremmin siirrettynä teräväpiirrolle, kuten esimerkiksi Independence Day Blu-Rayssä näkyy melkoisesti rakeita. Lievä rakeisuus tuntuu vaivaavan melkeimpä kaikkia Blu-Ray leffoja. Ehkä ongelmana on loppujen lopuksi liian tarkka kuva. Kummisetä I, II ja IIINo nämä on nähty kymmeniä kertoja ja tuli katsottua taas. Kaksi ensimmäistä on edelleen niitä harvoja elokuvia joita ajanhammas ei ole päässyt kovin pahasti puremaan. Näyttelijät ja etenkin musiikit on kerrassaan huippuluokkaa. Joskus ennen vanhaan omistin VHS-kaseteilla alkuperäisenä Kummisetä I & II elokuvista tehdyn kronolokisessa aikajärjestyksessä etenevän pidennetyn version. Kuulin, että versiossa piti olla jotain 5min lisämateriaalia elokuviin verrattuna, mutta omien laskujeni mukaan siinä oli pikemminkin joku 20min ja mm.useita murhia ja muita asioita selittäviä tapahtumia. Saattaa olla, että tämä VHS-versio oli tarkoitettu jonkinlaiseksi TV-minisarjaksi. Itse olen Kummisetä-elokuvista pitänyt ekasta ja yllättäen kolmosesta. Jostain syystä kakkososa oli tylsä. Miksihän usein osa 2 on trilogioissa huonoin? Joskus nuorempana olin samaa mieltä, että kakkonen oli huonoin. Myöhemmin nähtyäni kolmikon riittävän monta kertaa ja varsinkin kun kakkosen alituisesti aikakaudesta toiseen hyppivä rakenne alkoi selkiytyä aloin pitämään kakkosesta yhtälailla kuin ykkösestäkin.
|
|