|
Post by umeeT on Aug 15, 2005 18:02:32 GMT 2
A lot of money to us! NOT!
|
|
|
Post by sepithelefty on Aug 15, 2005 18:13:54 GMT 2
Vaihteeksi alavus keikka! Ou jeah! Ja rahaa tulee...
|
|
|
Post by umeeT on Aug 30, 2005 19:14:52 GMT 2
Juhana tulee miksaamaan ja Ketolalta valot. Timo Katajamamäki hoitaa niitä.
Ni Vessias meinas notta otetaan videolle? Jep!
|
|
|
Post by umeeT on Sept 10, 2005 20:14:49 GMT 2
Mun mielestä yksi paskimpia SM keikkoja ikinä... Näköjään mitä paremmin soitto sujuu niin sitä surkeampi fiilis soittaa. 4/5 pändistä oli tosin flunssas tai toipumas. Selityksen makua. Hyvät puolet:- Joku oli tykänny. - Saatiin videoitua, eri asia on sitten kehtaako tuota julkaista missään muodossa kts. alla Huonot puolet:- MISSÄ VITUSSA OLI YLEISÖ! Ollaanhan me paska pändi mutta kun Ähtäris oli aikoinaan katsomassa +100 ihmistä ja täällä 38 maksanutta joista puolet Lekkeriltä ja loput tuttuja Murhamielestä. Kun BigJohn saa tehtyä tilinpäätöksen niin saadaan laskettua kuinka pahasti meillä meni tappiolle - VP saa alkaa ottaa mukaan varakitaran ja/tai vaihtaa kielen ku se menöö poekki. Narulla oli aika karmean kuuloista tavaraa... Kiitokset:- Lekkerin porukka, erityisesti Timo ja Humu. Valot ja savu toimivat (tosin piisien tunteminen auttaisi räpsyttelyä) ja Humu jaksoi mainostaa ansiokkaasti SM tuotteita. - SM crew eli Juhana Lahtinen, Tapani Lahtinen, Janne ja Petri Lousku ja Sam Palolampi. - Iso käsi paikalla olleelle yleisölle. Oli aika huonot fiilikset alussa kun katseli "täyttä" Puustellia mutta kun motivaatiota nosti kun eturivi jaksoi riehua koko vedon ajan. T.
|
|
|
Post by umeeT on Sept 12, 2005 19:33:33 GMT 2
MD nauhalla ei tee mitään, kiitos kielen katkaisseen kitaristin. Pitääpä pistää paras piisi nettiin niin saatte kaikki kuulla. PERKELE! että pistää vihaksi. Eli tässä, saatana 4,4Mb 2 paitaa Leila sai myytyä, rahat mulla. Mut pidän varmaan ne kun kerta ne paidat maksoinkin Kopsasin videon 2 VHSlle, notta jos jotain kiinnostaa. Mua ei.
|
|
|
Post by sepithelefty on Sept 13, 2005 8:08:33 GMT 2
Mua rupes kiinostamaan erittäin paljon tuo video. Pitää varmaan tulla hakemaan ja nauttia meidän loistavasta suorituksesta:)
|
|
|
Post by umeeT on Sept 13, 2005 15:50:32 GMT 2
Mua rupes kiinostamaan erittäin paljon tuo video. Pitää varmaan tulla hakemaan ja nauttia meidän loistavasta suorituksesta:) Ei VIDEOS ole mitään muuta vikaa kuin zoomaus ja yleisön puute. MINIDISK-nauhoituksessa, aikaisemmin mainitun ongelman lisäksi, bändi kuulostaa helevetin väsyneeltä.
|
|
|
Post by umeeT on Sept 14, 2005 7:25:30 GMT 2
Mua rupes kiinostamaan erittäin paljon tuo video. Pitää varmaan tulla hakemaan ja nauttia meidän loistavasta suorituksesta:) Ei VIDEOS ole mitään muuta vikaa kuin zoomaus ja yleisön puute. MINIDISK-nauhoituksessa, aikaisemmin mainitun ongelman lisäksi, bändi kuulostaa helevetin väsyneeltä. Aika hauska ilmiö, onko tämä nyt sitten sitä psyko-akustiikkaa kun Tapanin nauhoituksessa taas pändi kuulostaa ja näyttää oikein hyvältä. Johtuuukohan sitten siitä että siinä kuuluu kaikki tarpeellinen? Vessias, onkos Tapani muuten jotenkin palkittu tuosta kuvaamisesta?
|
|
|
Post by ®aphaelangelo on Sept 14, 2005 13:42:53 GMT 2
Yippee!
My riffing could really be HEARD for the first time in SM history. Some wicked tuning and fingering variations indeed... Jussi's sound was better live, but on MD it is scarcely audible, too bad.
Tokai's D-string machine head got lost somewhere at the venue, so please take Vessiah's Ibanez to the next gigs. I will purchase new set of tuning pegs in unknown future. Until then I'll use those Hohner tele-replica or Vantage f-holed howlers.
|
|