|
Post by umeeT on Oct 21, 2005 19:29:24 GMT 2
Nauhoitus 23.10.2005
Seuraavat piisit: - Ajattele - ”kuivana kakkoseen” - Saarnamies - Täyttä elämää - RMB - Vainovalkea - ”ime mun lekaa”
Pitäskö vielä joku nopsempi vanha piisi vetää uusiksi (turhaa/tuhkaa, kettulaulu) kun nää on suurin osa midtempo paskaa?
|
|
|
Post by umeeT on Oct 21, 2005 19:31:08 GMT 2
Kamat kasas ja "Ime mun lekaa" reenattu ja purkitettu pariin kertaan. Ei oikein kulkenut mutta kai se tästä.
|
|
|
Post by umeeT on Oct 23, 2005 17:36:05 GMT 2
Pohjat saatu. Seuraavaksi basso ja kitarat, joskus? Maksavat asiakkaat ajavat edelle...
|
|
|
Post by umeeT on Oct 24, 2005 7:01:50 GMT 2
Ja kun tuossa on pariin kertaan matskun kuunnellut niin tuntuu taas ihan lupaavalta. Hämäävää on ainoastaan tasojen ihmeellinen heittely, jossain piisissä pasari kuuluu hyvin ja joissain taas ei. Johtuukohan rumpalin tatsin vaihtelusta?
|
|
|
Post by umeeT on Oct 27, 2005 15:28:25 GMT 2
Voi vittu...
Eli tänne uusiksi, 98% mun kitaroista valmiina. Ikävä ny löytää rumpupohjista virheitä mitkä olis pitäny uusia ja yleensäkki huomata mitä olis pitäny tehdä toisin.
Samalla, ei nää niin lupaavilta enää kuulostaneetkaan...
Töissä oli tekemistä ni mietin, 4 piisiin passot pitäs vetää uusiksi ja Jussin 5-6 piisiin kitarat. Sitten enää piiseihin sanat ja laulut narulle.
|
|
|
Post by umeeT on Oct 29, 2005 11:10:09 GMT 2
Töissä oli tekemistä ni mietin, 4 piisiin passot pitäs vetää uusiksi ja Jussin 5-6 piisiin kitarat. Sitten enää piiseihin sanat ja laulut narulle. Passot uusiksi seuraaviin: - "ime...", saarnamies, täyttä elämää ja vainovalkea. Jussin komppikitaraa: - ajattele, saarnamies, täyttä elämää ja vainovalkea. - "ime..." pitää vielä miettiä, siinon 2 mun hyvää kitaraa mutta ei näis kannata kahta 100% samanlaista kitaraa olla. Samoin RMBs on suht hyvä Jussi eli kannattaa miettiä pystyykö tuota soittamaan uusiksi.
|
|
|
Post by umeeT on Nov 2, 2005 17:27:19 GMT 2
Gasin kans käyrään kuuntelees piisit to klo 1700, laulut jää ens viikkoon kun maksavat asiakkaat ajavat ohitse.
|
|
|
Post by umeeT on Nov 6, 2005 14:53:08 GMT 2
Markon passot tänään.
|
|
|
Post by umeeT on Nov 7, 2005 8:02:35 GMT 2
Markopassot soitettu. Vähän jäi harmittamaan kun väänsin saundin (passokaappia säästääkseni) liian kolinaksi mutta kyllä nuo ovat tarpeeksi hyvät. "Ime mun lekaa" on luultavasti ainoa johon jää demopassot.
|
|
|
Post by umeeT on Nov 16, 2005 17:40:02 GMT 2
Torstainaa Gs käy vetääs laulut.
|
|
|
Post by umeeT on Nov 17, 2005 20:27:29 GMT 2
Laulut vedetty seuraaviin: - Ajattele - Saarnamies - Täyttä elämää - RMB
Siis puuttuu: - Vainovalkea - ”ime mun lekaa” - ”kuivana kakkoseen”
|
|
|
Post by umeeT on Nov 27, 2005 20:56:39 GMT 2
Laulut purkis. Parantivat vähän piisejä. Jussin kitarat sitten kun SM-levy saatu lähetettyä eteenpäin.
|
|
|
Post by umeeT on Jan 1, 2006 14:40:55 GMT 2
Jos joku vielä sais Jn nauhoittamaan kitaransa niin pääsisi miksailemaan ja sais koko paskan valmiiksi.
Taas välillä kun noita kuunteli niin ihan kelpo matskua sieltä löytyy. Mun kitarasaundi sais olla ehkä raskaampi mutta katsotaan mitä miksauksessa saadaan aikaan.
|
|
|
Post by umeeT on Jan 8, 2006 20:41:41 GMT 2
J veti kitarat. Ihmeesti vaan tuntui piisit siitä parantuvan.
Kone/cubase vaan alkoi ihmeellisesti pykimään notta katsotaan mitä on enää tehtävissä...
|
|
|
Post by umeeT on Jan 11, 2006 20:07:08 GMT 2
Piisit miksattu niin pitkälle kun viittin. Jossei tule mitään ihmeellistä niin saatte ceereet pe reeneis.
Lopulliset nimet: "Ime mun lekaa" -> Kuvanpalvojat "Kuivana kakkoseen" -> Motti -39
Mielipiteitä, pannaanko levitykseen? Pyydetäänkö Vesaa tekemään taas kannet?
|
|